perjantai 14. elokuuta 2015

Ulkoilua, kesäsää ja muutto


Tällä viikolla on ollut aivan ihanat kelit! <3 Voi että kun sää olisi ollut yhtä lämmin koko kesän. Kanit ovat saaneet olla pihalla aamusta iltaan, ja ne ovat kyllä nauttineet ulkoilusta täysin siemauksin.  Herättyäni joskus yhdeksän aikaam aamulla vien ne pihalle, ja yleensä ne saavat olla siellä yöhön saakka. Toissa päivänä hain ne sisälle syömään iltapalaa vasta joskus puoli yhden aikaan :D Piituskin on malttanut pysyä ONNEKSI häkin sisäpuolella ;D Eilen taivas tummui uhkaavasti ja minä päätin hakea kanit sisään etteivät kastu jos sade yllättää. Ne olivat niin harmistuneen oloisia kun menin hakemaan ne rutkasti etuajassa. 
Tänään kuvasin videon kanejen häkeistä ja tiloista sisällä, sekä ulkohäkeistä. Videosta tuli pitkä, mutta siinä onkin esitelty paljon kaiken näköistä. Tässä koneen ääressä olen odotellut jo kohta tunnin videon latautumista Youtubeen, että saisin ladattua sen sitä kautta tänne.




Huomenna olisi tarkoitus suunnata kohti Savonlinnaa Roopen ja hänen vanhempiensa kanssa. Roope pääsi opiskelemaan sinne, ja minä lähden auttamaan muutossa. Olemme viikonlopun  sitten siellä Roopen uudessa kämpässä, ja maanantaina tulemme takaisin kotiin. Pikkusiskoni Taru hoitaa kaneja sillä aikaa kun olen reissussa :) Toivottavasti kelit pysyy aurinkoisena ja lämpimänä. On kyllä iso muutos edessä kun totutellaan elämään etäsuhteessa D: Minun omat opintoni jatkuvat parin viikon päästä taas Vantaalla, ja tuntuu niin oudolta että kesä on jo kohta ohi!


Hyvää ruohoa!

Pieni arpinaamani


Eetun pehmoinen pesä






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti