tiistai 31. lokakuuta 2017

Aamuvirkut ja ihonhoitoa


Hassua, minulla oli hirmuinen kiire koko aamun päästä tänne blogin pariin ja tuntui että olisi hirmuisesti kivaa kirjoitettavaa. Nyt kun viimein saisin kirjoittaa kaikkea kivaa, ei mieleeni tule mitään :D Piitus piristi mun aamupalahetkeä istuskelemalla vieressä ja ihastelemalla ikkunasta ulos (tai no oikeasti se katselee sisäkasveja jotka ovat patterin päällä sen ulottumattomissa ja haaveilee niiden syömisesä).


Eetusta on yhtäkkiä kuoriutunut ihan mahdoton aamutouhottaja. Pikku pappa ei meinaa pysyä karvoissaan kun aamulla menen avaamaan sen ja Windyn häkkiä. Heti kun portti avautuu, lähtee pikkukaveri tutkimaan touhukkaasti tiluksiaan ja etsimään piilottamiani aamuherkkuja :D Tänäaamuna piilotin tunneliin, viltin alle ja pahvimökin päälle oman puun omenoita. Windy istui tyytyväisesti matolla ja odotti että Eetu alkaa rouskuttamaan löytämäänsä herkkua ja syöksyi salamana Eetun apajille. Järjestin pahalle Windylle pikku jumppatuokion kyllpärissä samalla kun pesin hampaita ja Eetu sai etsiä herkkunsa rauhassa :D


Minä olen innostunut lukemaan tälläistä kirjaa. Sen juoni on tosi outo ja hämmentävä, mutta silti aika koukuttava. Tälläkin hetkellä minun pitäisi lukea tulevaan mikrobiologian kokeeseen, mutta en jostain syystä löydä itseäni niiden juttujen parista... Pitäisi ryhdistäytyä, sillä vaativa ja ensimmäinen koe on jo ensi viikolla! Jännittää :S
Olen taas kylmän sään tulle aivan riippuvainen käsirasvasta, ja raahaan tuota Vaselinen käsi- ja kynsirasva putiloa joka laukussa mukana. Se on vähän iso, mutta eipähän tarvitse pelätä että se loppuisi kesken päivän.


Olen aivan yli-ihastunut tähän naamanpesuun tarkoitettuun sieneen! Se on todella pehmeä ja hellävarainen herkälle iholle ja vielä täysin luonnontuote. Sieni on nimeltään Knjac-sieni ja se valmistetaan Knjac kasvin juuriosasta. Sitä voi käyttää ihan sellaisenaan puhdistuksessa, mutta itse tykkään lisästä pari tippaa puhdistusvoidetta mukaan.

Tänään olisi tarkoitus tehdä ruuaksi äidin reseptillä salaattia. Saapa nähdä tuleeko siitä yhtä herkullista. Hieman epäilen. Tuota kuvaa katsellessa tulee ainakin nälkä jos ei muuta! :D Vielä pitäisi paneutua kouluhommien pariin ennen kokkaustuokiota.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti